Krótki, ale dość intensywny, sezon rajdów samochodowych RSMP 2020.

Hej fani motorsportu!

Dziś po polubieniu zdjęcia kolegi który był na rajdzie samochodowym i wrzucił fotę na FB, otrzymałem info, że ekipa oglądarkowo-sponsoringowa z poprzednich lat, miło wspomina także mój skromny udział w tych świętach motoryzacji. Potwierdzam, że było zajebiście!!!

W przyszłym roku jadę kibicować!!! Rajdy samochodowe to coś wspaniałego.

Wszyscy dokładnie wiedzą jaki mamy sezon rajdowy i w ogóle życie w 2020.

Ale co jest najważniejsze?

Ściganie przyciąga zawsze liczne grono kibiców, chociaż w tym roku wyjątkowo jestem obecny tam tylko online. tak sytuacja, covidowa.

Dziś mamy 4 pażdziernika 2020 i od rana kierowcy w rajdzie samochodowym, scigają się na OeS’ach, ale mają spory dylemat, jeśli chodzi o dobór właściwych opon. Wiadomo, że są to typowe opony wyczynowe, ale jak to bywa, koncerny czerpią mnóstwo doświadczeń z tego typu eventów.

Aby przenieść potem te doświadczenia na cywilny grunt, czyli do opon na których poruszamy się na co dzień. Przecież każdy z nas, chce wykorzystać potencjał swoich czterech kółek, tylko nie zawsze, zawieszenie i właśnie opony dają radę.

Wracając do wyboru ogumienia w rajdówce, to można wybrać opony typów: slik, media lub deszczówki. Niby proste, nie? Są tez do tego dedykowane twardości mieszanki w zależności od sytuacji.

Rajdy samochodowe to specjalne opony. Zazwyczaj do wyboru są dwie marki Michelin i Pirelli chociaż w ubiegłym roku na rajdzie rzeszowskim, widziałem w park ferme, hinduską MRF. Będąc na wakacjach na Sri Lance, widywałem reklamę tych opon.

Tutaj znajdziesz link do dystrybutora opon sportowych Michelin w Polsce http://www.ps-sport.pl/opony-sportowe/opony-rajdowe-asfalt.html

Leave a Comment

Scroll to Top