Hej fani motorsportu!
Dziś po polubieniu zdjęcia kolegi który był na rajdzie samochodowym i wrzucił fotę na FB, otrzymałem info, że ekipa oglądarkowo-sponsoringowa z poprzednich lat, miło wspomina także mój skromny udział w tych świętach motoryzacji. Potwierdzam, że było zajebiście!!!
W przyszłym roku jadę kibicować!!! Rajdy samochodowe to coś wspaniałego.
Wszyscy dokładnie wiedzą jaki mamy sezon rajdowy i w ogóle życie w 2020.
Ale co jest najważniejsze?
Ściganie przyciąga zawsze liczne grono kibiców, chociaż w tym roku wyjątkowo jestem obecny tam tylko online. tak sytuacja, covidowa.
Dziś mamy 4 pażdziernika 2020 i od rana kierowcy w rajdzie samochodowym, scigają się na OeS’ach, ale mają spory dylemat, jeśli chodzi o dobór właściwych opon. Wiadomo, że są to typowe opony wyczynowe, ale jak to bywa, koncerny czerpią mnóstwo doświadczeń z tego typu eventów.
Aby przenieść potem te doświadczenia na cywilny grunt, czyli do opon na których poruszamy się na co dzień. Przecież każdy z nas, chce wykorzystać potencjał swoich czterech kółek, tylko nie zawsze, zawieszenie i właśnie opony dają radę.
Wracając do wyboru ogumienia w rajdówce, to można wybrać opony typów: slik, media lub deszczówki. Niby proste, nie? Są tez do tego dedykowane twardości mieszanki w zależności od sytuacji.
Rajdy samochodowe to specjalne opony. Zazwyczaj do wyboru są dwie marki Michelin i Pirelli chociaż w ubiegłym roku na rajdzie rzeszowskim, widziałem w park ferme, hinduską MRF. Będąc na wakacjach na Sri Lance, widywałem reklamę tych opon.
Tutaj znajdziesz link do dystrybutora opon sportowych Michelin w Polsce http://www.ps-sport.pl/opony-sportowe/opony-rajdowe-asfalt.html