Jeśli zależy Ci na jakości obsługi i relacjach z klientem – przeczytaj!

Jakość obsługi i dobre relacje z klientem pamięta się dużo dłużej niż 💲 cenę.

To był przedświąteczny tydzień. Właśnie zapowiedzieli, że w Sylwestra nie będzie można się poruszać i jest narodowa kwarantanna. Przeglądałem przy kawce media społecznościowe i sprawdzałem pocztę jak co dzień, patrzę, że pojawiło się kilka opinii i pytań od internautów, oraz wskoczyła opinia od człowieka z branży. Uwielbiam kontakt z ludźmi, dlatego natychmiast zabrałem się do czytania.

      Spieszę z wyjaśnieniem, że nie jest to fikcyjna postać 👦 z bajki, lecz jeden z nas, osoba      dobrze znana w branży, Pan Krzysztof Jabłoński, który prowadzi nowoczesny serwis w Lublinie.

Wcześniej nie znaliśmy się, no może tylko obserwowałem jego fanpage na Facebooku – https://www.facebook.com/oponylublin.eu i słyszałem o nim też dobre opinie z ust pewnego przedstawiciela.

 

Ale dość tego wstępu, czytajcie więc jego refleksje, po lekturze kilku artykułów na moim blogu.

 

CARBUT LUBLIN, Pan Krzysztof Jabłoński

 

Poczytałem trochę Pański blog o serwisach wulkanizacyjnych, cenach, oponach Sumitomo i powiem szczerze, że trafił Pan w sedno tematu. Prowadzę serwis opon od 1992 roku i dzięki etyce w prowadzeniu biznesu, solidności usług i co najważniejsze pracownikom z ponad 20 letnim stażem, mamy stałych klientów od początków firmy i obsługujemy ich młodsze pokolenia.

To właśnie zaufanie wiedzie do tego, że klienci z nowymi BMW, Audi, Mercedesami itd. kupują też u nas komplety kół zimowych, a nie u dealera. Do nas przyjeżdżają na wymianę i zakup opon i felg, a nie do dealera.

Są tego 3 powody.

🎯Pierwszy z nich to zawsze ten sam serwisant, do którego klient ma zaufanie, 🎯drugi zaś to niewygórowane ceny,🎯 trzeci to znajomość z klientem – najważniejsze! Klient rozpoznawalny, znany od lat i traktowany jak przyjaciel, zawsze czuje się u nas swobodnie i nie podgląda jak się pracuje na serwisie, nie pyta o ceny, a popija kawusię i opowiada, co mu się przytrafiło od ostatniej wizyty. Niektórzy zachowują się jak u psychologa. Zawsze stawiałem na bliski kontakt z klientem i to zawsze działało i działa. Powstała nawet sieć wzajemnego zaufania, polecania, podsyłania nowych klientów. Bywa tak, że wpada nowy klient i słuchając naszych rozmów, włącza się do tematu, a po zakończeniu prac z jego samochodem pozostawia koła do przechowalnii jest już naszym stałym klientem. 💎Najciekawszy moment w mojej karierze, to sytuacja jak umówiłem kolejno pewnych trzech klientów, którzy jak się okazało są starymi przyjaciółmi, a ich spotkanie przedłużyło się o kilka godzin i zakończyło w niedalekiej knajpce. 💎Reasumując: najważniejsza w biznesie jest etyka, o której nie wszyscy myślą, a nastawiają się tylko na szybką kasę. Możemy sobie podyskutować w wolnych chwilach. Zapraszam po sezonie.

 

Cóż nic dodać, nic ująć. Panie Krzysztofie bardzo dziękuję za poświęcony czas i ciepłe słowa.

 

Każdemu życzę najlepszego poziomu jakości usług oraz lojalnych i ciekawych klientów jak u Pana Krzysztofa.




2 thoughts on “Jeśli zależy Ci na jakości obsługi i relacjach z klientem – przeczytaj!”

Leave a Comment

Scroll to Top